Thursday, August 13, 2015

Testimoni Alfalfa Menghilangkan Kentut Vagina

Berita ni baru je saya terima 2 hari lepas. Macam tak percaya jugak sebab customer ni baru je beli Alfalfa bulan lepas ..

Beliau ingin mencuba Alfalfa kerana sering mengalami simptom-simptom yang saya ceritakan di dalam entry ini

Tujuan saya follow up 2 hari lepas sebenarnya untuk tanya jika dia ada mengalami healing crisis setelah mengambil Alfalfa. Namun rupanya jawapan yang diberikan sangat mengejutkan.

kentut vagina


Bukan setakat Miss V dah terasa makin ketat, Miss B pun dah rasa tegang gitu.. segan2 je dia nak cerita dengan saya. hihi..

Beliau amat gembira dan berpuas hati dengan kesan yang dirasainya.

Oleh kerana beliau amat teruja dengan banyaknya kebaikan Alfalfa, beliau bercadang untuk terus menjadikan Alfalfa sebagai suplemen tetap.

Nak tau apa lagi khasiat alfalfa?

kebaikan alfalfa
Khasiat alfalfa
Tunggu apa lagi? Rugi sangat jika anda lambat mencuba Alfalfa ni. Hubungi saya segera ya!

Usah biarkan dilema kewanitaan anda terus merunsingkan jiwa~

Whatsapp 0195537657 untuk konsultasi percuma dan ekslusif.

Nur Fadhilah Yunus ( ID: 889805)
SMS/Whatsapp : 0195537657
FB : Nur Fadhilah
FB Page : Vitamagic Shoppe

About Fadh Yunus

Ibu kepada 3 orang anak. Pernah bekerja di salah sebuah syarikat Oil dan Gas selama 7 tahun dan kini memilih untuk terus berimpian dan menjadi suri rumah berpendapatan dengan Shaklee.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment